Strona www firmy to dobrze dopracowana prezentacja biznesu, zachęcająca odbiorców do poznania oferty sprzedaży. Powinna zawierać podstawowe elementy, które przyczynią się do zdobycia większej liczby klientów i pozwolą zdobyć ich zaufanie. O czym należy pamiętać tworząc wizytówkę firmy? Zapoznaj się ze szczegółami.
W obecnych czasach Internet jest wielką potęgą. Jako właściciel firmy powinieneś umieć wykorzystać jego moc. Pozyskiwanie klientów może być łatwiejsze i skuteczniejsze niż reklamowanie się w gazecie lokalnej. Strona www jest dostępna w każdym momencie i każdy może zapoznać się z Twoją działalnością. Witryna zawierająca galerię zdjęć z pewnością zachęci Twoich odbiorców do kontaktu z Tobą. Posiadanie strony internetowej oraz profilu na Facebooku daje jeszcze więcej możliwości. Informacje o przedsiębiorstwie, spersonalizowane oferty, kampania marketingowa, całodobowy kontakt z klientem i wiele więcej… Jednym słowem strona www jest kompletnym MUST HAVE 😊
Zwykle strony internetowe firmy są typu one-page – bez podstron. Ale nie zawsze. Jest to minimalistyczny projekt strony, bez rozbudowanego menu i złożonych treści. Zawierają więcej elementów graficznych niż treści. Na pierwszym, widoku powinno znaleźć się logo i krótki tekst informacyjny, czym zajmuje się przedsiębiorstwo. Klient będzie wiedział czym się zajmujemy i podejmie kolejne kroki by poznać naszą ofertę. Na stronie tytułowej możemy przedstawić nowości w ofercie, promocje i wyprzedaże. Dobrym manewrem będzie pochwalenie się dotychczasowymi klientami i zdobytymi referencjami. Strona powinna być dobrze przemyślana i schludna, nie musi być piękna wizualnie. Postaraj się dobrać odpowiednią kolorystykę do branży.
Strona firmy powinna zawierać następujące elementy:
Coraz częściej sięgamy do Internetu, aby zrobić zakupy lub zamówić jakąś usługę. Posiadając stronę www w sieci zwiększasz swoją szanse na sukces. Tam też mogą znajdować się Twoi potencjalni klienci.
Wykorzystujemy pliki cookies do prawidłowego działania strony, aby oferować funkcje społecznościowe, analizować ruch i prowadzić działania marketingowe. Więcej informacji znajdziesz w polityce cookies.
Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies? Zgadzam się